a world of BTS

اینجا دنیایی از BTS برای ARMY هاست

a world of BTS

اینجا دنیایی از BTS برای ARMY هاست

۲۰
تیر ۹۹

سلام به همه ارمی های ژیگولمممممممممممم😍😍😍😍

روزتون چوکاهه خوشملااااااا☺☺☺☺😍😍😍😍

البت با 3 ،4 ساعت تاخیر😐😑

یاه یاه یاه دیدین بالاخره پست گذاشتممم☺☺☺

ایشالا ک هزار سال دیگه هم این روزو جشن بگیریم😊😊😊

امروز ک نه دیروز روز فندوم خل وضعمون بود😐😂

و همه از شدت خوشی و هیجان و چلی رد داده بودن😐😂😂😂😂

اثارشم میتونین تو وبای ملت مشاهده کنین😂😂

من خودم بشخصه رد داده بودم شدید و همش قرررررر میدادم چجور اخرش خانوادم اومدن دستو پاهامو نگه داشتن😂😂

الانم ک دارم سخن میفرمایم در حال مرگم😂

اره دیگه روزتونم مبارک بود شادم بودید ایشالا منم ک جدیدا کم حرف شدم چیز دیگه ای ندارم بگم

پس خودتون بفهمین ک چقد دوستون دارم و چقد دوسم دارینو چقد بنگتنو دوست داریمو چقد بنگتن دوسمون دارنو...😐😂😂😂😍😍😍😍😍

❤سارانگه یو الللللل❤

💜ارمی دی وری هپی مپی💜

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۰
A real ARMY army

نظرات  (۸)

۲۰ تیر ۹۹ ، ۰۳:۴۷ Piece Of Skyy ... !

انیونگ روشنا !

کجا بودی وقتی نبودی ؟!

پاسخ:
انیونگ سکای شهه
خونمون😂😂😂 نت نمیدن ک بهمممممم الانم خونه نیس کسی ک اومدم😄😄😄😄

😂😂❤😒سلام خله

چطورى

ازین ورا:/

 

پاسخ:
به سلاممم ازگل مادررر😂😂❤😑
بد نیسم
را گم کردم😂😂
۲۰ تیر ۹۹ ، ۱۳:۰۵ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

هلوووووو

کجا بودی بی معرفت :(؟

پاسخ:
سلامممممم
تو خونمونن😂😂😂

سلام روشنا 

عشقم کجایی 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

حالا من نیومد تو بیا ☹️☹️☹️☹️☹️☹️

میدونی چند وقته باهات حرف نزدم 😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕نمیگی دلم برات تنگ میشه 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

پاسخ:
سلاممم مینولممممم❤❤❤❤❤
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 در حال دق از بی نتیی
مامانم نت نمیده بم😟😟😟
اخخ نگووووو ک دلمم خونههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
من ک دل دیگ ندارم انقد تنگ شد ا بین رفف😐😐😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۹:۴۰ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

روشناااااااااااااااااا انیووووووووووو دلم برات تنگیده

پاسخ:
انیوننگگگگ فایترر شیییی منممممم
 بالاخره مامانم بدون گوشیش رف منم پریدم ورش داشتم😂😂

خوووووببببببببببى؟ 

عرررررروررررر:/

پاسخ:
ارهههه ت چچ؟؟؟
😐😐😐😐😐😐😐😂😂😂😂

خوبممممممممممم

😀😂😒

من کلاسم شرو شد:/برم گم شم:/

پاسخ:
خو خوبه😐😂
منم بای
۰۲ مرداد ۹۹ ، ۱۸:۵۸ هعیییییییی دنیا 💔💔💔

سلام روشن ^^

پاسخ:
سلاممممم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی